Főmenü:
Motorok, és utólag is szerelhető lendítőkerék külön menüpontban található |
|||
A zzemoki fejlesztésű és gyártású fogaskerekekről több információ a "fogaskerekek, hajtások" menüpontban |
|||
képgaléria az új forgóvázakról, 2017. 03. |
|||
Videó, előzetes tájékoztató az új forgóvázakról, 2016. november |
|||
Videó, legújabb (2017. 03.) az új forgóvázakról, három részes: |
A zzemoki vasútmodell közel három éves fejlesztő munkával készítette el az M41-es mozdonyok teljesen új kialakítású komplett forgóváz hajtását. A cél egy könnyen szerelhető és szervízelhető forgóváz ház volt, mely öntartó jelleggel befogadja a méretpontos fogaskerekeket, kerekeket, a csigát a tartóbakkal. Mindezek kíváló anyagokból, mindig azonos technológiával készülnek. A vonószerkezet, és a forgóváz keret jelenleg az eredeti.
A zzemoki vasútmodell közel három éves fejlesztő munkával készítette el az M41-es mozdonyok teljesen új kialakítású komplett forgóváz hajtását. A cél egy könnyen szerelhető és szervízelhető forgóváz ház volt, mely öntartó jelleggel befogadja a méretpontos fogaskerekeket, kerekeket, a csigát a tartóbakkal. Mindezek kíváló anyagokból, mindig azonos technológiával készülnek. A vonószerkezet, és a forgóváz keret jelenleg az eredeti.
A zzemoki vasútmodell közel három éves fejlesztő munkával készítette el a V43-as mozdonyok teljesen új kialakítású komplett forgóváz hajtását. A cél egy könnyen szerelhető és szervízelhető forgóváz ház volt, mely öntartó jelleggel befogadja a méretpontos fogaskerekeket, kerekeket, a csigát a tartóbakkal. Mindezek kíváló anyagokból, mindig azonos technológiával készülnek. A vonószerkezet, és a forgóváz keret jelenleg az eredeti.
A zzemoki vasútmodell közel három éves fejlesztő munkával készítette el a V43-as mozdonyok teljesen új kialakítású komplett forgóváz hajtását. A cél egy könnyen szerelhető és szervízelhető forgóváz ház volt, mely öntartó jelleggel befogadja a méretpontos fogaskerekeket, kerekeket, a csigát a tartóbakkal. Mindezek kíváló anyagokból, mindig azonos technológiával készülnek. A vonószerkezet, és a forgóváz keret jelenleg az eredeti.
A zzemoki vasútmodell új fejlesztésű és gyártású fogaskerekei készletben, és külön-
A zzemoki vasútmodell új fejlesztésű fogaskerekei, plusz esztergált csigatengely az M41-es és V43-as mozdonyok forgóvázába.A régi alkatrészekkel csereszabatosak.
A zzemoki vasútmodell új fejlesztésű fogaskerekei M41-es és V43-as mozdonyok forgóvázába.A régi alkatrészekkel csereszabatosak. A két mozdonyban lévő forgóvázak azonosak, eltérés csak a forgóváz keretben és a kerekek átmérőjében van.
A zzemoki vasútmodell új fejlesztésű dupla 16/13 fogú fogaskereke. A 13 fogú üvegszál erősítésű poliamidból van, nagy súrlódás és hőállóság. A két fogaskerék egymástól való elfordulás ellen csapokkal van biztosítva.
A zzemoki vasútmodell új fejlesztésű és gyártású fogaskereke. Állandó minőség, pontos illeszkedő méret, nagy körfutási pontosság. Pontosan illeszkedik az eredeti Fugerth forgóvázba is.
A zzemoki vasútmodell új fejlesztésű és gyártású fogaskereke. Állandó minőség, pontos illeszkedő méret, nagy körfutási pontosság. Pontosan illeszkedik az eredeti Fugerth forgóvázba is.
A zzemoki vasútmodell új fejlesztésű és gyártású fogaskereke. Állandó minőség, pontos illeszkedő méret, nagy körfutási pontosság. Pontosan illeszkedik az eredeti Fugerth forgóvázba is.
A zzemoki vasútmodell új fejlesztésű és gyártású fogaskereke. Állandó minőség, pontos illeszkedő méret, nagy körfutási pontosság. Pontosan illeszkedik az eredeti Fugerth forgóvázba is.